Ahoj doubleB-doubleC-áci!! Akce BBCC

Úvod:
Milé
lidi, milí lidé*,
Na pátek až neděli 2. – 4. 10. máme naplánován výlet tentokrát do jižních Čech na Písecko konečně ke mně na chatu. Tato je coby dup'**** od vesnice Vojníkov.

Sraz
je v pátek 2. 10. večer přímo u mě na chatě. Cesta je totiž jednoduchá jako facka**, a tak není třeba dávat si sraz jinde. Sraz pro ty, co event. přijedou až v sobotu: taky na chatě u kávy v 10:00.

Cesta:
Jak jsem uvedl, je cesta jednoduchá jako facka**. Nebudu urážet váš orientační smysl líčením cesty do Písku. Fatální místa začnou až

1. těsně před Pískem (je odbočka doprava, kde jsou značeny České Budějovice apod., vy však na to nehledíte a) jedete furt** rovně do Písku, pak furt** po hlavní, přejedete Nový most přes řeku Otavu, pak

2. cca 300 m do kopce na semafory (vpravo bude prodejna Spar), kde odbočíte doleva na Vrcovice.

3. Ve Vrcovicích je jediná křižovatka (se zrcadlem), na které se dáte zase furt** po hlavní doleva nahoru (ne doleva dolů) na Vojníkov, Jistec.

4. Projedete Vojníkov, za ním jsou vlevo podél silnice vysoké topoly. Těsně za topoly je v zatáčce odbočka doleva na asfaltovou silničku do polí (pro místní znalce: směrem k řece na Caisku, event, na Smetiprach). Tato odbočka je prubířským kamenem vašeho orientačního smyslu. Minete-li totiž tuto odbočku, dojedete (špatně) do obce Držov. Zde si můžete tiše pod vousy prohodit***, že přezdívku super-orienťák si nezasloužíte. Pak to otočte a jeďte zpět na Vojníkov.

Když se vám tedy konečně podařilo odbočit správně, po 2 km vjedete do lesa (dá se říci až lesního tunelu), kde uvidíte značku omezující rychlost na 30 km/hod. Těsně za značkou (cca 10 cm) vpravo na okraji lesa je již vidět moje žlutá oprýskaná chata č.042. No a tam budeme.

Poznámky:

Technický detail:
Obě české mobilní sítě tam jdou dobře.

S sebou:
Protože počet účastníků akce možná převýší počet lůžek, prosíme, abyste si vzali spacák a karimatku (je tam jen několik postelí, lavice a hlavně korková podlaha) event. stan. Hudební nástroje jsou již samozřejmostí.

Jídlo a pití:

pátek:
k večeři polévka - bude připraveno pro všechny

sobota:
snídaně - jako obvykle ať každý něco přiveze
oběd - jako obvykle v hospodě
večeře - v americkém stylu = grilování na dřevěném
uhlí (bavorské klobásy a hamburgry), bude zase připraveno pro všechny

neděle
snídaně - jako obvykle - každý něco přiveze
oběd - jako obvykle v hospodě
večeře - jako obvykle doma

pití:
káva, čaj, pivo, Dobrá voda - bude zakoupeno hromadně pro všechny

Je tam studniční voda, ale je cítit desinfekcí, tak budeme i vařit z přivezené vody - tak event. také nějakou vodu přivezte.

Honza

* nehodící se oslovení škrtněte

** jemnější duše mohou nahradit slovo facka slovem políček a slovo furt slovem pořád nebo stále

*** dámy prohazují buď do svých nebo do partnerových vousů nebo přinejhorším (pokud dáma ani její partner  nemá vous) do svého čerstvě navoněného květovaného kapesníčku

**** 1 dup = cca 2 km

odkaz na hlavní stránku www.BBCC.cz