Ahoj doubleB-doubleC-áci!! Akce BBCC
se koná ve dnech
8.–10. 9. 2000.

PointBlue.gif (1030 bytes) Úvod:
Protože už je to trochu nuda nazývat tuhle akci furt Vojníkov, bude lépe, když ji tentokrát nazveme trochu nostalgicky Slzy, přesně řečeno Slzy na soutoku.
Základní tábor akce bude rozbit jako vždy u mě na chatě. Tato je coby dup'**** od vesnice Vojníkov.

PointBlue.gif (1030 bytes) Sraz:
je v pátek 8.9. večer přímo u mě na chatě. Věřím, že se mi podaří dorazit na chatu "již" v 19 hodin.
Cesta je totiž jednoduchá jako facka**, a tak není třeba dávat si sraz jinde. Sraz pro ty, co event. přijedou až v sobotu: taky na chatě u kávy v 10:00.
Žádný auto-sraz v Praze (pro následný odjezd v koloně) si dávat nebudeme.

PointBlue.gif (1030 bytes) Cesta:
Jak jsem uvedl, je cesta jednoduchá jako facka**. Nebudu urážet váš orientační smysl líčením cesty do Písku.
Fatální místa začnou až
1. těsně před Pískem
(je odbočka doprava, kde jsou značeny České Budějovice apod., vy však na to nehledíte a) jedete furt** rovně do Písku, pak furt** po hlavní, přejedete Nový most přes řeku Otavu, pak
2. cca 300 m do kopce na semafory (vpravo bude prodejna Spar), kde odbočíte doleva na Vrcovice.
3. Ve Vrcovicích je jediná křižovatka (se zrcadlem), na které se dáte zase furt** po hlavní doleva nahoru (ne doleva dolů) na Vojníkov, Jistec.

4. Projedete Vojníkov, za ním jsou vlevo podél silnice vysoké topoly. Těsně za topoly je v zatáčce odbočka doleva na asfaltovou silničku do polí (pro místní znalce: směrem k řece na Caisku, event, na Smetiprach). Tato odbočka je prubířským kamenem vašeho orientačního smyslu. Minete-li totiž tuto odbočku, dojedete (špatně) do obce Držov. Zde si můžete tiše pod vousy prohodit***, že přezdívku super-orienťák si nezasloužíte. Pak to otočte a jeďte zpět na Vojníkov.
Když se vám tedy konečně podařilo odbočit správně, po 2 km vjedete do lesa - dá se až řící "lesního tunelu", těsně před tím, než se před vámi otevře krajina s vyhlídkou, uvidíte vpravo na okraji lesa již ne žlutou oprýskanou ale nově nabílo natřenou pro mnohé již známou chatu č.042. No a tam budeme.
Poznámky:
- Cesta od okraje Prahy je dlouhá cca 110 km a trvá cca 1,5 hodiny, je to skoro 50km dálnice a pak i dále docela rychlá silnice. Někdo (já+…) tam bude určitě v pátek ve 20 hodin, možná dříve.
- Obvyklé radary: s kopce za Cukrákem, na "60" vlevo od Milína, s kopce vpravo od Zalužan.
- V Čimelicích (cca 75 km od Prahy) je nejlevnější benzin po cestě.

nějaké ty mapky: (po clicknutí se zvětší)

Vojnikov2s.JPG  má 140 kilo

Vojnikov1s.JPG  má 230 kilo

PointBlue.gif (1030 bytes) Technické komunikační detaily:
Na chatě je i "pevný" telefon 0362 / 891623. Všechny tři české mobilní sítě tam jdou docela dobře.

PointBlue.gif (1030 bytes) Sebou:
Protože počet účastníků akce převýší počet lůžek, prosíme, abyste si vzali spacák a karimatku - jsou tam tři postele, na korkovou podlahu do chaty se vejde max. 10 lidí - ale i to je moc, myslím, že 8 lidí na podlaze je až dost. Pokud nechcete chatu změnit v jatka, kde se vzájemně ušlapete, vezměte sebou prosím stan. Stanů se dá hned vedle chaty postavit bez problémů (a samozřejmě bez peněz) mnoho.
Heslo "hudební nástroje sebou" je
snad již samozřejmostí.

PointBlue.gif (1030 bytes) Poživatiny:
Pro přípravu jídla je k dispozici propanbutanový sporák a nějaké to nádobí, na sobotní večer gril. Kdo nechcete stát případnou frontu s kastrůlkem u sporáku, můžete si sebou vzít vlastní propanbutanový vařič - v okolním lese je totiž více místa než v kuchyni samotné a je to i poněkud romantičtejší.
Do společné konzumace bude připraveno pouze:
- kafe a čaj + cukr, mléko
- pivo (lahvové)
l pátek
   večeře - ať každý něco přiveze
l sobota
   snídaně - ať každý něco přiveze
   oběd - jako obvykle v hospodě
   večeře - grilování na dřevěném uhlí,
tedy grilování toho, co si kdo přiveze (klobásky, steaky, kuřata, ...)
l neděle
   snídaně -
ať si každý něco přiveze
   oběd - jako obvykle v hospodě
   večeře - jako obvykle doma
Je tam studniční voda, ale s naprostou jistotou studnu beznadějně vycucneme, takže budeme určitě nuceni i vařit z přivezené vody.

Proto vás prosím: přivezte vodu !

dotazy směrujte na mejla mejlík brc@bbcc.cz

Honza Brtsch

nějaké stránky o Zvíkově

hradZvikov.jpg (18593 bytes)
hrad Zvíkov

hotelZvikov.jpg (23272 bytes)
hotel Zvíkov

** jemnější duše mohou nahradit slovo facka slovem políček a slovo furt slovem pořád nebo stále
*** dámy prohazují buď do svých nebo do partnerových vousů nebo přinejhorším (pokud dáma ani její partner nemá vous) do svého čerstvě navoněného květovaného kapesníčku