NOVÁ PRAVIDLA SILNIČNÍHO PROVOZU
Pokusme se sepsat seznam nových pravidel, které stvořili talentovaní řidiči na našich silnicích zvláště v poslední době:
objeví-li se na semaforu červená,
musí na ní velkou rychlostí projet ještě 3 vozy,
které mají v křižovatce absolutní přednost před těmi,
kteří jedou už na zelenou.
dojede-li několik aut překážku
či odstavené vozidlo, jako první začne předjíždět
ten zadní.
při přejíždění z pruhu do
pruhu je zakázáno používat směrová světla.
2 jízdní pruhy ve stejném směru
byly zřízeny proto, aby mohly kamióny jezdit vedle
sebe.
pro motocyklisty neplatí žádná
omezení rychlosti.
pro cyklisty a motocyklisty neplatí
jízdní pruhy ani pravidla pro odbočování, jediným
kritériem je to, kam se s odřenýma ušima vejde.
dodávka skládající náklad smí
zastavit kdekoli, na jakkoli dlouhou dobu, čím více
jiných aut zablokuje, tím lépe.
ve městě je přísně zakázáno
jezdit méně, než 60 km/h, mimo město pod 100 km/h, na
dálnici pod 130 km/h.
pravidlo 8. smím porušit pouze
mimo obec na rovné silnici se zákazem předjíždění,
v takovém případě musím jet 55 km/h a mít na hlavě
klobouk.
pokud automobil na dálnici předjíždí
v levém pruhu rychlostí145 km/h kolonu kamiónů v
pruhu pravém, nejbližší řidič následujícího
automobilu musí zrychlit, přilepit se 30 cm za něj,
blikat, troubit a křičet neslušné nadávky.
nemohu-li předjet automobil vlevo,
jsem povinen předjet ho vpravo a nesmím při tom blikat.
na ulici v obci parkuji zásadně
tak, aby pro jízdu ostatních nezbylo dostatečné místo
a v takovém rozestupu od sousedního stojícího
automobilu, aby se mezi nás jiné auto už nevešlo.
čím více při parkování ztížím
výhled do křižovatky, tím lépe.
dávání přednosti v jízdě /
neohrožení účastníka s.p. známé z dřívějších
pravidel chápeme tak, že tomu, komu dáváme přednost
v jízdě naznačíme, že zpomalíme a pak na poslední
chvíli před něj vjedeme, abychom pečovali o jeho bdělost
a rychlé reakce.
pokud předjíždíme v protisměru
a jede proti nám automobil, výstražnými světly mu dáme
najevo, aby se klidil do příkopu
Cyklisté jsou povinni jet nejméně
3 vedle sebe
Cyklista smí odbočovat doleva
pouze těsně před kapotou automobilu nic netušícího
řidiče
Řidič dražšího vozu musí za
každou cenu předjet řidiče vozu levnějšího
Řidič levnějšího vozu si to
nesmí nechat líbit, i kdyby se mu ta jeho popelnice měla
na místě rozsypat.
Pokud řidič před námi jede
podle starých pravidel, jsme povinni mu sprostě nadávat
Na křižovatce neodbočuji doleva
až poté, co dám přednost protijedoucím vozidlům, nýbrž
předtím.
Předjíždí se zásadně přes
plnou, přes dvě nebo přes zebru.
Čůráky na kolech je třeba vytlačit
ze silnice.
Čůráky s LPG je třeba vytlačit
ze silnice.
Když vidím cyklistu bez světel,
sejmu ho.
Když vidím cyklistu se světlem,
sejmu ho a ukradnu mu světlo.
Nejlepší masáž mozku je čelním
nárazem do protijedoucí Tatry.
Když se tvoří kolona tak zásadně
předjížděj a snaž se vecpat do volného místa. Řidiči
ostatních vozidel totiž schválně drží místo pro
takové talenty a ne proto, aby měli bezpečnostní
odstup.
Mlhová světla jsou proto mlhová,aby
se s nimi svítilo pořád.
Korektor potkávacích světel je v
autě proto,aby se nepoužíval - zejména u naložených
kombiků.
Pokud mám malé autíčko a chci
zaparkovat, najdu 2 volná místa vedle sebe a zaparkuji
uprostřed.
Při průjezdu kolem psychiatrické
léčebny netrubte, nemáme to rádi.
Další připsaná
pravidla člen BBCC - Jiřím D., a Vrstevnicí
Při
odbočování z hlavní na vedlejší vpravo je potřeba
dát blinkr až těsně před odbočením, aby ti, kteří
přijízdějí z vedlejší, museli do posledního okamžiku
čekat.
Když řidič za
volantem spí, nesmí ho spolujezdci budit, ale klidně
počkají až auto zaparkuje na svodidle.